5 Ekim 2010 Salı

YAZAN YAZMIŞ BENDEN ÖNCE

Yazan yazmış benden önce

Tepesini, dağını

Baharını,yazını

Ben neyini yazayım

Canına yandığımın İstanbul’u.

Fakiri ,fukarasını,

Garibi, gurabasını

Yazan yazmış benden önce,

Ben neyini yazayım

Canına yandığımın İstanbul’u.

Varlıklının zevki sefa yeri

Garibin cefa yeri..

Güvercine yem atar biri

Garibine tekme atar öbürü..

Güvercin kadar yok değeri.

Yazan yazmış benden önce

Ben neyini yazayım

Canına yandığımın İstanbul’u.

Dertli olan denizine uzun uzun bakar,

Varlıklı olan denizinde fink atar.

Yazan yazmış benden önce

Ben neyini yazayım

Canına yandığımın İstanbul’u.

Kim beğenmez güzelliğini

Sana yazılmış şiirleri

Çeken çekmiş fimini

Yazan yazmış

Benden önce

Ben neyini yazayım

Canına yandığımın İstanbul’u.

Turist gelir

Geçmişini,

Öğrencisi geleceğini,

Gurbetçisi ekmeğini arar.

İçi beni dışı seni yakar.

Yazan yazmış

Benden önce

Ben neyini yazayım

Canına yandığımın İstanbul’u.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder